Міжнародний День маркетолога
9 листопада студенти відділення «Підприємництва та маркетингу» відмічали Міжнародний день маркетолога. В програмі святкування було представлено:
Інтелектуальна гра: IV Студентський маркетинговий брейн - ринг
Посвята першокурсників в маркетологи
Вікторина та конкурс брендів
Круглий стіл на тему: «Реклама: інтеграція науки та практики»
В інтелектуальних змаганнях взяли участь 4 команди, що були сформовані із груп відділення: 1М-17 - «Маркетоп», 1М-17 - «220 V», 1МД-15 - «МТС», 1М-17 - « АнтиХайп» Учасники брейн-рингу виявили ґрунтовні знання з реклами, ерудицію. Студенти гідно представляли свої групи і боролися за перемогу до останнього раунду. В результаті нелегкої боротьби було визначено переможця інтелектуального змагання. Ним стала команда групи №1МД-15 «МТС». Друге місце посіла команда групи №1М-17 - «Маркетоп».
Конкурс на кращий костюм та представлення бренду виборов Шашков Володимир студент групи №3Т-16 з брендом АТБ.
В ході маркетингової вікторини студенти вміло оперували професійною термінологією та підтвердили свої фахові знання, навички.
Всі команди-переможці та команди-учасники, а також переможець конкурсу на кращий костюм бренду та учасники вікторини були нагороджені грамотами, цінними та солодкими подарунками.