День маркетолога
25 жовтня студенти відділення «Підприємництва та маркетингу» святкувало День Маркетолога. В програмі святкування було представлено:
У професійно – орієнтованому маркетинговому квесті взяли участь студенти І та ІІ курсів відділення підприємництва та маркетингу.
За титул переможця змагалися дві команди: «група № 1М-19» та «група № 1М-18».
Перед командами стояло завдання як найшвидше дістатися до точки при
значення за маршрутом, який був зашифрований у завданнях з маркетингу. Команди проявили кмітливість, винахідливість, а також продемонстрували високий рівень професійних знань.
Перемогу здобула команда групи 1М-19. В інтелектуальній грі змагалися дві команди першокурсників: «Дівчата» та «Хлопці». Майбутні маркетологи проявили свою ерудицію, швидкість мислення та продемонстрували свої знання із реклами. За підсумками конкурсних завдань перемогу здобула команда хлопців.
По завершенню інтелектуальної гри студенти першокурсники пройшли посвяту в маркетологи.
Також майбутні маркетологи мали змогу проявити свої фахові знання в креатив – батлі «Рекламний полігон». У фаховому конкурсі прийняли участь 7 команд. Перед учасниками конкурсу стояло завдання розробити рекламну кампанію по брифам підприємств як комерційного змісту так і соціального характеру за власним вибором.
Роботи учасників оцінювало журі, яке було сформоване із викладачів відділення.
За результатами голосування журі конкурсу, переможцем стала робота «Рекламна кампанія просування весільного фестивалю в м. Черкаси», яку виконала команда гр. МА-18 «Таня і Аліна», ІІ місце посіла робота представлена командою гр.1М-18 «Свят і Артем» «Розробка івент заходів для бренду електрокарів TESLA», ІІІ місце - робота соціального напрямку «Розробка бренду компанії роздільного збору сміття», яку виконала команда «Оля, Ніка і Аліна» (гр.1М-18).
За проявлені знання й кмітливість всі учасники були нагороджені дипломами, цінними та солодкими подарунками.
Змістовною та пізнавальною для майбутніх фахівців з маркетингу була зустріч із випускницею ЧДБК, маркетологом О. Євсою. Ольга поділилася власними здобутками та розповіла як створити власний бренд та яку роль у створенні бренду може відіграти волонтерство.
Дякуємо всім студентам за активну участь та бажаємо успішного професійного становлення.