• (0472) 64-10-00
  • public@csbc.edu.ua

ВОРКШОП ДЛЯ УЧАСНИКІВ МАРКЕТИНГОВОГО КЛУБУ

23 березня в рамках роботи Студентського науково-практичного маркетингового клубу «МурCating Club» був проведений воркшоп на тему «Візуальна стратегія в соціальних мережах як основа побудови особистого бренду». Запрошені спікери Смаглюк Альона, маркетолог, дизайнер сайтів та Селезньова Світлана, контент-фотограф розповіли про важливість наповнення візуального контенту, а саме стиль, характер, колористику та асоціативність особистого бренду.

Інші новини

Вітаємо Васильчука Євгенія Олеговича з успішним захистом докторської дисертації
Вітаємо Васильчука Євгенія Олеговича з успішним захистом докторської дисертації Вітаємо Васильчука Євгенія Олеговича з успішним захистом докторської дисертації за спеціальністю 23.00.03 – Політична ку ...
Графік роботи 
інформаційно-консультативного центру
Графік роботи інформаційно-консультативного центру 24 червня 2016 року (п’ятниця) з 9:00 до 14:00 27 червня 2016 року (понеділок) з 9:00 до 15:00 28 червня вихідний день ...
Кукліна О.В. обрано Президентом Ротарі клуба Черкаси
Кукліна О.В. обрано Президентом Ротарі клуба Черкаси Директора Черкаського державного бізнес-коледжа, професора Кукліна О.В. обрано Президентом Ротарі клуба Черкаси. Ротарі ...