• (0472) 64-10-00
  • public@csbc.edu.ua

ВОРКШОП ДЛЯ УЧАСНИКІВ МАРКЕТИНГОВОГО КЛУБУ

23 березня в рамках роботи Студентського науково-практичного маркетингового клубу «МурCating Club» був проведений воркшоп на тему «Візуальна стратегія в соціальних мережах як основа побудови особистого бренду». Запрошені спікери Смаглюк Альона, маркетолог, дизайнер сайтів та Селезньова Світлана, контент-фотограф розповіли про важливість наповнення візуального контенту, а саме стиль, характер, колористику та асоціативність особистого бренду.

Інші новини

Вітаємо з призначенням академічних стипендій
Президента України на ІІ семестр 2015/16 н.р.
Вітаємо з призначенням академічних стипендій Президента України на ІІ семестр 2015/16 н.р. Вітаємо студентів Антоніва М.Р., Гребенюк А.Ю., Кичату М.О., Паргамін І.І. з призначенням академічних стипендій Президен ...
Вітаємо вступників!
Вітаємо вступників! Вітаємо вступників, зарахованих студентами коледжу за рахунок коштів фізичних, юридичних осіб! Списки зарахованих ...
СВЯТКУВАННЯ МІЖНАРОДНОГО ДНЯ ЕКОНОМІСТА В ЧДБК
СВЯТКУВАННЯ МІЖНАРОДНОГО ДНЯ ЕКОНОМІСТА В ЧДБК Нинішній жовтень для студентів відділення економіки став надзвичайно цікавим і насиченим різноманітними заходами та поді ...