• (0472) 64-10-00
  • public@csbc.edu.ua

МАЙСТЕР-КЛАС ВІД «BUSINESS CLUB»

«Оцінка конкурентоспроможності молочної продукції вітчизняних виробників»

10 листопада в рамках студентського економічного клубу «BUSINESS CLUB» проведено майстер-клас «Оцінка конкурентоспроможності молочної продукції вітчизняних виробників».

Об’єктом дослідження стало молоко трьох торгівельних марок: «Волошкове поле», «Яготинське» та «Свіже з ферми».

Під час майстер-класу студенти мали змогу:
- оцінити колір, консистенцію та запах молока;
- провести нескладні експерименти на наявність хімічних домішок в молоці таких як: сода, крохмаль та крейда;
- оцінити маркування та інші візуальні параметри, що пливають на конкурентоспроможність продукції;
- аналітичним та графічним методами визначити рівень конкурентоспроможності молока вітчизняних торгівельних марок.

Інші новини

Графік роботи 
інформаційно-консультативного центру
Графік роботи інформаційно-консультативного центру 24 червня 2016 року (п’ятниця) з 9:00 до 14:00 27 червня 2016 року (понеділок) з 9:00 до 15:00 28 червня вихідний день ...
Збільшено кількість місць державного замовлення
Збільшено кількість місць державного замовлення Згідно з рішенням Конкурсної комісії Міністерства освіти і науки України від 25.06.2016 р. по розподілу обсягу державн ...
Директора бізнес-коледжу нагороджено почесним знаком «За соціальне партнерство»
Директора бізнес-коледжу нагороджено почесним знаком «За соціальне партнерство» Директора бізнес-коледжу нагороджено почесним знаком «За соціальне партнерство» 27 вересня 2016 року в Черкаській обл ...