• (0472) 64-10-00
  • public@csbc.edu.ua

ТРЕНІНГ З ФАХОВОЇ МАЙСТЕРНОСТІ «ЕФЕКТИВНА КОМУНІКАЦІЯ З КЛІЄНТАМИ»

В рамках роботи студентського науково-практичного маркетингового клубу «МурСating Club» відбувся тренінг з фахової майстерності «Ефективна комунікація з клієнтами» для студентів 2-3 курсів відділення підприємництва та маркетингу. Спікер: викладач маркетингу ЧДБК, Волощенко Ольга Володимирівна.

Тема заходу є важливою та актуальною для бізнесу, адже економічний фронт держави під час війни є одним із питань, забезпечення діяльності якого сприяє поповненню бюджету та збереженню платоспроможності населення.

Під час тренінгу студенти розглянули і опрацювали основні техніки активного слухання для роботи з клієнтами у сфері ділового спілкування, а також ознайомились із основними методами та технологіями пошуку клієнтів в умовах віддаленої роботи. Отримані знання та навички є необхідними для майбутніх маркетологів, адже ефективне спілкування з клієнтами сприяє збільшенню продажів, зростанню постійних клієнтів та зміцненню позицій бренду.

Інші новини

ЕКО-акція  «Зробимо Україну чистою разом!»
ЕКО-акція «Зробимо Україну чистою разом!» 23 квітня студенти Черкаського державного бізнес-коледжу приєдналися до наймаштабнішого Всеукраїнського прибирання «Зроб ...
Випускники бізнес-коледжу можуть продовжити навчання 
за державним замовленням на 3 курсі КНУТД
Випускники бізнес-коледжу можуть продовжити навчання за державним замовленням на 3 курсі КНУТД Відповідно до угоди про співпрацю між Черкаським державним бізнес-коледжем та Київським національним університетом техно ...
Директора бізнес-коледжу нагороджено почесним знаком «За соціальне партнерство»
Директора бізнес-коледжу нагороджено почесним знаком «За соціальне партнерство» Директора бізнес-коледжу нагороджено почесним знаком «За соціальне партнерство» 27 вересня 2016 року в Черкаській обл ...