• (0472) 64-10-00
  • public@csbc.edu.ua

ТРЕНІНГ З ФАХОВОЇ МАЙСТЕРНОСТІ «ЕФЕКТИВНА КОМУНІКАЦІЯ З КЛІЄНТАМИ»

В рамках роботи студентського науково-практичного маркетингового клубу «МурСating Club» відбувся тренінг з фахової майстерності «Ефективна комунікація з клієнтами» для студентів 2-3 курсів відділення підприємництва та маркетингу. Спікер: викладач маркетингу ЧДБК, Волощенко Ольга Володимирівна.

Тема заходу є важливою та актуальною для бізнесу, адже економічний фронт держави під час війни є одним із питань, забезпечення діяльності якого сприяє поповненню бюджету та збереженню платоспроможності населення.

Під час тренінгу студенти розглянули і опрацювали основні техніки активного слухання для роботи з клієнтами у сфері ділового спілкування, а також ознайомились із основними методами та технологіями пошуку клієнтів в умовах віддаленої роботи. Отримані знання та навички є необхідними для майбутніх маркетологів, адже ефективне спілкування з клієнтами сприяє збільшенню продажів, зростанню постійних клієнтів та зміцненню позицій бренду.

Інші новини

ДЕНЬ КАР’ЄРИ СТУДЕНТІВ ВІДДІЛЕННЯ ЕКОНОМІКИ ТА ТУРИЗМУ
ДЕНЬ КАР’ЄРИ СТУДЕНТІВ ВІДДІЛЕННЯ ЕКОНОМІКИ ТА ТУРИЗМУ 27 квітня 2016р. відбувся День кар’єри студентів відділення економіки та туризму, в рамках якого був проведений студентс ...
Студенти, викладачі та працівники бізнес-коледжу 
висловлюють подяку меру міста
Студенти, викладачі та працівники бізнес-коледжу висловлюють подяку меру міста Шановний Анатолію Васильовичу! Студенти, викладачі та працівники Черкаського державного бізнес-коледжу вдячні Вам за ...
Екскурсійна поїздка колективу бізнес-коледжу 
до Дня працівників освіти
Екскурсійна поїздка колективу бізнес-коледжу до Дня працівників освіти Пізнавально, цікаво та насичено відсвяткував колектив бізнес-коледжу День працівників освіти: 1 жовтня 2016 р. працівник ...