• (0472) 64-10-00
  • public@csbc.edu.ua

СТУДЕНТСЬКИЙ КОНКУРС «СТРАТЕГІЯ ВЕДЕННЯ БІЗНЕСУ У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ»

4 грудня 2023 р. в рамках роботи студентського практичного маркетингового клубу «МурCating Club» відбулося підведення підсумків фахового конкурсу «Стратегії ведення бізнесу у соціальних мережах". Попри повномасштабну війну, українці продовжують працювати на розвиток економіки країни. Для бізнесу важливим стратегічним напрямом є діджиталізація та розвиток онлайн-продажів за допомогою соціальних мереж. Студентам було запропоновано вивчити можливості даного каналу для розвитку підприємницької діяльності та розробити пропозиції використання соціальних мереж у бізнесі.

В конкурсі взяли участь студенти академічних груп №1М-21 та №3М-22, спеціальність 075 «Маркетинг», відділення підприємництва та маркетингу.

За результатами конкурсу І місце посіла Синільник Вікторія, ІІ місце – Жила Вікторія, ІІІ місце – Некрасова Анастасія. Всі учасники отримали сертифікати за участь та пам'ятні подарунки.

Вітаємо учасників, бажаємо успіхів, натхнення та успішної реалізації своїх ідей!

Інші новини

ЗВІТ ПРО КІЛЬКІСТЬ ПОДАНИХ ЗАЯВ
ЗВІТ ПРО КІЛЬКІСТЬ ПОДАНИХ ЗАЯВ ЗВІТ ПРО КІЛЬКІСТЬ ПОДАНИХ ЗАЯВ СТАНОМ НА 27.07.2016 р. абітурієнтами на І курс 2016-2017 навчального року на ...
Розклад зустрічі студентів з кураторами груп
Розклад зустрічі студентів з кураторами груп Зустріч студентів з кураторами груп відбудеться 31 серпня за розкладом: План зустріч ...
СВЯТКУВАННЯ МІЖНАРОДНОГО ДНЯ ЕКОНОМІСТА В ЧДБК!
СВЯТКУВАННЯ МІЖНАРОДНОГО ДНЯ ЕКОНОМІСТА В ЧДБК! Відділення економіки вітає студентів та викладачів ЧДБК, а також всіх, хто причетний до економічної науки з Міжнародним ...