• (0472) 64-10-00
  • public@csbc.edu.ua

ВПРОВАДЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВОї ДІЯЛЬНОСТІ У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС

05 червня 2024 р. на kафедрі економіки, управління та адміністрування відбувся науковий семінар на тему: «Впровадження результатів наукової діяльності у навчальний процес студентів».

Захід був спрямований на удосконалення професійних компетенцій та педагогічної майстерності викладачів кафедри, популяризацію наукової діяльності, обмін науково-педагогічним досвідом та підвищення якості надання освітніх послуг в коледжі шляхом імплементації результатів наукової діяльності у вивчення фахових освітніх компонент. Під час семінару відбувся конструктивний діалог між викладачами, де вони обмінялися досвідом участі у програмах академічної мобільності, впровадження у навчальний процес інноваційних освітніх технологій, удосконалення змісту освітніх компонент власними науковими здобутками, ознайомилися з основними науковими інтересами своїх колег і визначилися з напрямами наукової діяльності у наступному 2024-2025 н.р. Все це сприятиме зростанню якості викладання освітніх компонент та освітніх програм, за якими здійснюється підготовка висококваліфікованих фахівців у галузі економіки, обліку, підприємництва та маркетингу.

Інші новини

“Шлях до фінансового успіху”
“Шлях до фінансового успіху” Відділення «Обліку та фінансів» Черкаського державного бізнес-коледжу запрошує школярів взяти участі в творчому конкурсі ...
Володимир Ковтунець: Налагодження продуктивної співпраці між українськими коледжами та американськими ком’юніті-коледжами повинно розвиватись й надалі
Володимир Ковтунець: Налагодження продуктивної співпраці між українськими коледжами та американськими ком’юніті-коледжами повинно розвиватись й надалі 16 вересня 2016 року відбулася зустріч першого заступника Міністра освіти і науки Володимира Ковтунця з уповноваженим пр ...
Вітаємо Бурмістрова Сергія Владиславовича
Вітаємо Бурмістрова Сергія Владиславовича Вітаємо Бурмістрова Сергія Владиславовича з присудженням наукового ступеня кандидата технічних наук зі спеціальності 05. ...