• (0472) 64-10-00
  • public@csbc.edu.ua

СТУДЕНТИ ЧДБК ДОЛУЧИЛИСЯ ДО ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ПРОЄКТУ «ЗА ЛАШТУНКАМИ РЕАЛЬНОСТІ»

Студенти відділення підприємництва та маркетингу ЧДБК взяли участь у всеукраїнському проєкті «За лаштунками реальності», спрямованому на розвиток навичок медіаграмотності та критичного мислення.

Захід поєднав навчання з сучасними цифровими технологіями: учасники взаємодіяли з інтерактивними плакатами через застосунок доповненої реальності edAR.

Студенти досліджували міфи, пов’язані з медіа, дізнавалися про глибинні механізми інформаційного впливу та розвивали навички фактчекінгу. Такий формат дозволяє краще засвоїти знання й підготувати молодь до викликів сучасного інформаційного середовища.

Проєкт реалізується за підтримки IREX in Ukraine та сприяє підвищенню інформаційної стійкості молоді.

Медіаграмотність — це навичка майбутнього, і ми пишаємося тим, що студенти ЧДБК вже сьогодні формують критичне мислення та вчаться бачити більше, ніж просто заголовки.

Інші новини

Презентація діяльності Індустріального гендерного комітету з реклами
Презентація діяльності Індустріального гендерного комітету з реклами 22 квітня в рамках Дня кар’єри відділення маркетингу та комерції до Черкаського державного бізнес-коледжу завітала генер ...
Делегація студентського активу перебуває у м.Веймар (ФРН)
Делегація студентського активу перебуває у м.Веймар (ФРН) З 2 по 12 червня делегація студентського активу бізнес-коледжу під керівництвом Козенкової Людмили Олексіївни перебуває ...
II місце в Українському студентському фестивалі реклами!
II місце в Українському студентському фестивалі реклами! Вітаємо студентів групи №МА-16 за спеціальністю «Маркетинг» Панченко Галину та Марценюка Василя, які посіли 2-ге місце у ...