• (0472) 64-10-00
  • public@csbc.edu.ua

ВОРКШОП: СТРАТЕГІЯ ЗАПУСКУ НОВОГО ПРОДУКТУ НА РИНОК

Студенти третього курсу Черкаського державного фахового бізнес-коледжу відділення підприємництва та маркетингу ЧДБК спеціальностей «Маркетинг» і «Підприємництво та торгівля» мали унікальну можливість взяти участь у воркшопі з випускницею коледжу — Роксоланою Тертишник!

Роксолана Тертишник — топменеджер по роботі з клієнтами міжнародної компанії Notino, м. Брно, Чехія. Вона поділилася досвідом проведення масштабної PR-кампанії для парфумів Berenia від Herm?s.

Під час воркшопу учасники дізналися про основні принципи побудови 360° PR-кампанії, зокрема:
- як сформувати стратегію запуску нового продукту на ринок;
- важливість комплексного підходу до просування бренду;
- ключові етапи створення іміджу нового продукту через PR.

Зустріч була надзвичайно продуктивною! Студенти отримали цінні поради від професіонала, які допоможуть їм у майбутній кар’єрі.

Щиро дякуємо Роксолані за її досвід і натхнення!

Інші новини

Ми у інформаційній системі
Ми у інформаційній системі "КОНКУРС" Назва ВНЗ: Черкаський державний бізнес-коледж Тип ВНЗ: Коледж Поштовий індекс: 18028 Адреса: ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСТЬ, ЧЕРКА ...
ВІДОМІСТЬ ВСТУПНОГО ВИПРОБУВАННЯ (Тестування з української мови)
ВІДОМІСТЬ ВСТУПНОГО ВИПРОБУВАННЯ (Тестування з української мови) ВІДОМІСТЬ ВСТУПНОГО ВИПРОБУВАННЯ Освітньо-кваліфікаційний рівень: молодший спеціаліст на основі базової загальн ...
Директор бізнес-коледжу отримав нагороду
 «За професійну майстерність»
Директор бізнес-коледжу отримав нагороду «За професійну майстерність» 12 вересня 2016 року директору Черкаського державного бізнес-коледжу, професору, д.е.н. Кукліну О.В. була вручена нагоро ...