• (0472) 64-10-00
  • public@csbc.edu.ua

ВОРКШОП: СТРАТЕГІЯ ЗАПУСКУ НОВОГО ПРОДУКТУ НА РИНОК

Студенти третього курсу Черкаського державного фахового бізнес-коледжу відділення підприємництва та маркетингу ЧДБК спеціальностей «Маркетинг» і «Підприємництво та торгівля» мали унікальну можливість взяти участь у воркшопі з випускницею коледжу — Роксоланою Тертишник!

Роксолана Тертишник — топменеджер по роботі з клієнтами міжнародної компанії Notino, м. Брно, Чехія. Вона поділилася досвідом проведення масштабної PR-кампанії для парфумів Berenia від Herm?s.

Під час воркшопу учасники дізналися про основні принципи побудови 360° PR-кампанії, зокрема:
- як сформувати стратегію запуску нового продукту на ринок;
- важливість комплексного підходу до просування бренду;
- ключові етапи створення іміджу нового продукту через PR.

Зустріч була надзвичайно продуктивною! Студенти отримали цінні поради від професіонала, які допоможуть їм у майбутній кар’єрі.

Щиро дякуємо Роксолані за її досвід і натхнення!

Інші новини

Зустріч з представниками компанії Codaline
Зустріч з представниками компанії Codaline 20 вересня 2016 року відбулася зустріч студентів відділення інформаційних технологій із засновниками компанії Codaline Н ...
Вітаємо з призначенням іменної академічної стипендії
Верховної Ради України
Вітаємо з призначенням іменної академічної стипендії Верховної Ради України Вітаємо студентку групи № 1Д-13 спеціальність «Дизайн» Кичату Маргариту Олександрівну, якій за особливі успіхи у навча ...
Зустріч професора Романа Дьякона зі студентами, які цього навчального року стажуватимуться в ISMA University
Зустріч професора Романа Дьякона зі студентами, які цього навчального року стажуватимуться в ISMA University 13 грудня 2016 року відбулася зустріч президента ISMA University, професора Романа Дьякона з групою студентів, які цього ...