• (0472) 64-10-00
  • public@csbc.edu.ua

ВОРКШОП: СТРАТЕГІЯ ЗАПУСКУ НОВОГО ПРОДУКТУ НА РИНОК

Студенти третього курсу Черкаського державного фахового бізнес-коледжу відділення підприємництва та маркетингу ЧДБК спеціальностей «Маркетинг» і «Підприємництво та торгівля» мали унікальну можливість взяти участь у воркшопі з випускницею коледжу — Роксоланою Тертишник!

Роксолана Тертишник — топменеджер по роботі з клієнтами міжнародної компанії Notino, м. Брно, Чехія. Вона поділилася досвідом проведення масштабної PR-кампанії для парфумів Berenia від Herm?s.

Під час воркшопу учасники дізналися про основні принципи побудови 360° PR-кампанії, зокрема:
- як сформувати стратегію запуску нового продукту на ринок;
- важливість комплексного підходу до просування бренду;
- ключові етапи створення іміджу нового продукту через PR.

Зустріч була надзвичайно продуктивною! Студенти отримали цінні поради від професіонала, які допоможуть їм у майбутній кар’єрі.

Щиро дякуємо Роксолані за її досвід і натхнення!

Інші новини

Збільшено кількість місць державного замовлення
Збільшено кількість місць державного замовлення Згідно з рішенням Конкурсної комісії Міністерства освіти і науки України від 25.06.2016 р. по розподілу обсягу державн ...
Рейтинговий список абітурієнтів
на базі повної загальної середньої освіти (11 класів) <font color='#800'> Оновлено!(станом на 05.08.2016)</font>
Рейтинговий список абітурієнтів на базі повної загальної середньої освіти (11 класів) Оновлено!(станом на 05.08.2016) Рейтинговий список абітурієнтів на базі повної загальної середньої освіти (11 класів) Спеціальність 071 Облік ...
Бізнес-коледж приймає участь в створені Центру розвитку підприємництва та соціальних ініціатив
Бізнес-коледж приймає участь в створені Центру розвитку підприємництва та соціальних ініціатив Заступник директора з навчальної роботи Азьмук Н.А. прийняла участь в зустрічі з головою Черкаської ОДА Ю.Ткаченко. Май ...