• (0472) 64-10-00
  • public@csbc.edu.ua

ВОРКШОП: СТРАТЕГІЯ ЗАПУСКУ НОВОГО ПРОДУКТУ НА РИНОК

Студенти третього курсу Черкаського державного фахового бізнес-коледжу відділення підприємництва та маркетингу ЧДБК спеціальностей «Маркетинг» і «Підприємництво та торгівля» мали унікальну можливість взяти участь у воркшопі з випускницею коледжу — Роксоланою Тертишник!

Роксолана Тертишник — топменеджер по роботі з клієнтами міжнародної компанії Notino, м. Брно, Чехія. Вона поділилася досвідом проведення масштабної PR-кампанії для парфумів Berenia від Herm?s.

Під час воркшопу учасники дізналися про основні принципи побудови 360° PR-кампанії, зокрема:
- як сформувати стратегію запуску нового продукту на ринок;
- важливість комплексного підходу до просування бренду;
- ключові етапи створення іміджу нового продукту через PR.

Зустріч була надзвичайно продуктивною! Студенти отримали цінні поради від професіонала, які допоможуть їм у майбутній кар’єрі.

Щиро дякуємо Роксолані за її досвід і натхнення!

Інші новини

Міжнародний чемпіонат «Золотий байт»
Міжнародний чемпіонат «Золотий байт» 25.03.2016 студенти відділення інформаційних систем та технологій Корінний Назар та Антонів Михайло (група 1К-12), Кала ...
Вручення подяк та грамот за високий професіоналізм
Вручення подяк та грамот за високий професіоналізм Вдало розпочався 2016-2017 навчальний рік у Черкаському державному бізнес-коледжі. Викладачі ЧДБК щороку підтверджують с ...
Директора бізнес-коледжу нагороджено почесним знаком «За соціальне партнерство»
Директора бізнес-коледжу нагороджено почесним знаком «За соціальне партнерство» Директора бізнес-коледжу нагороджено почесним знаком «За соціальне партнерство» 27 вересня 2016 року в Черкаській обл ...