ФОРУМ СТУДЕНТІВ ЧДБК: ЯК ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЗМІНЮЄ МАРКЕТИНГ І БІЗНЕС
Студенти Черкаського державного фахового бізнес-коледжу відділення підприємництва та маркетингу ЧДБК взяли участь у студентському інноваційному форумі на тему «Інструменти штучного інтелекту в маркетингу та бізнесі».
Майбутні маркетологи — студенти 3-го курсу спеціальності «Маркетинг», груп №1М-22 та №3М-23, підготували тези та доповіді, у яких представили свої дослідження та результати тестування різноманітних інструментів і додатків штучного інтелекту, що нині спрощують роботу маркетолога та допомагають виконувати її якісніше.
Учасники форуму презентували свої дослідження та апробації таких технологій, як ChatGPT, Midjourney, Pika, Gamma, PixVerse, Kling AI, WeShop, Flair.ai, Gemini, Heygen, Runway, Microsoft Copilot та інші.
Особливою частиною виступів стало практичне використання цих технологій: студенти створили перші відеокліпи з нуля — від генерації зображень та анімації до озвучення й монтажу. Це наочно довело, що інструменти ШІ вже сьогодні здатні значно полегшити та урізноманітнити роботу маркетолога.
Щиро дякуємо студентам за ініціативність, креативність та глибоке занурення в тему! Ви — наше натхнення!