СТУДЕНТСЬКИЙ ТРЕНІНГ-ПРАКТИКУМ З ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОДУКЦІЇ
02 березня 2016 року на відділенні економіки та підприємництва ЧДБК в рамках проходження економічної навчальної практики відбувся тренінг-практикум на тему: «Практичне використання експертно-аналітичного та органолептичного методів при визначенні якості та конкурентоспроможності молочної продукції».
За участю модератора цього тренінгу, Цибань Анжели Олександрівни та експертів – викладачів коледжу (Боровик Тетяни Михайлівни, Харченко Світлани Вікторівни, Калько Тетяни Георгіївни) і студентів групи № 1Е-14, відбулась дегустація і бальне оцінювання технічних та економічних параметрів конкурентоспроможності молока відомих торгівельних марок вітчизняного виробництва.
За результатами проведеної експертизи лідером серед зразків досліджуваної продукції визнано молоко ТМ «Волошкове поле».
Даний захід носив навчально-пізнавальний характер, де студенти мали можливість відпрацювати практичні навички оцінювання якості продукції, застосовуючи при цьому різні експертно-аналітичні методи.