НАВЧАЛЬНИЙ КЕЙС-ПРАКТИКУМ «ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОРГІВЕЛЬНОЇ МАРКИ».
20 листопада відбулося чергове засідання студентського наукового клубу Business Club, у якому взяли участь студенти групи № 1Е-18. Викладачі кафедри економіки, підприємництва та маркетингу провели навчальний кейс-практикум для першокурсників «Оцінка конкурентоспроможності торгівельної марки», де було презентовано підприємства-виробники соків, які є лідерами на українському ринку. Об’єктом дослідження виступили популярні торгівельні марки «RICH», «Сандора», «Садочок», «Наш сік». У ході роботи було сформовано три фокус-групи, які проаналізували фізико-хімічні й органолептичні властивості продукції шляхом дегустації, та було названо вагомі елементи маркетингових комунікацій. Визначивши інтегральний показник конкурентоспроможності групами було названо конкурентні переваги торгівельних марок та запропоновано дієву конкурентну стратегію. Дякуємо всім учасникам за змістовну роботу, Ви показали свій професіоналізм, ерудицію та творчість.